Haakpatronen-shop

Onderstaand de haakpatronen welke verkrijgbaar zijn in mijn webshop; na betaling worden ze in PDF formaat via email verzonden. Allepatronen zijn duidelijk geschreven en voorzien van duidelijke foto's. Klik op de titel om meteen naar de juiste plek in de webwinkel te gaan:

Paaseieren

een 4-in-1 haakpatroon! 4 verschillende variaties worden duidelijk omschreven , voorzien van duidelijke foto's. Hoe kleurig wil je het hebben :-)

Bloemetjes Kerstbal

Een patroon van maar liefst 4 pagina's met heel veel foto's, mede daarom ook geschikt voor de beginnende haakster!

Elfi, het regenboogelfje

Elfi maakt van elke dag een blije dag! Amigurumi haakpatrron met foto's. Ze is gehaakt plm 10/11 cm groot.

Colourful owl!

The first translated pattern from my book Kleurrijke Cadeautjes haken, in US terms. Click on the title to go to my webshop!

Kleurrijke cadeautjes haken 

10 van mijn favoriete projecten verzameld in dit leuke leuke boekje! Natuurlijk ontvang je een gesigneerd exemplaar!

Kerstster

Een superleuke kerstster met verschillende steken. In 4 pagina's met een duidelijke beschrijving en veel foto's. Leuk voor in de boom, maar zeker ook voor het raam aan een tak!

XXL Regenboog Mandala

Het  regent nogal veel in Nederland maar van deze xxl regenboog mandala wordt je vanzelf weer blij! Maar liefst 50 cm groot! 

Hollandse Tulpjes Granny 

Een patroon met een verhaal...want het tulpje kan niet zonder voedende aarde, het hollandse water, schaduw van de wolken en de warmte van de zon...;-)

Regenboog tutteldoekje  

Een kleurig tutteldoekje om mee te knuffelen, voor echte prinsesjes! Het hele patroon wordt doorgehaakt, dus de armen en het hoofd kunnen niet loslaten!

Regenboogvogel

een variant op de vogel van Lucy/attic24 maar dan met heel andere steken, zoals een puffsteek en een clustersteek, in de kleuren van de regenboog!

Daantje Indiaantje

Daantje Indiaantje is een held! Hij heeft al 1 groot avontuur beleeft, en het 2e avontuur is in de maak. Dit patroon kan met of zonder een Ebook besteld worden.

Afrikaanse Bloem Granny

Als hexagon zijn er al vele patronen te koop of te vinden, dit is de vierkante variant!

Beertje

Dit leuke beertje verovert je hart! de benen en armen worden mee gehaakt en kunnen dus niet loslaten, en...zitten dus ook meteen vast op de goeie plek ;-)

Lentebol / kerstbal 
2 voor de prijs van 1...deze leuke kerstbal kun je natuurlijk ook omgekeerd in een potje zetten waardoor het ineens een vrolijke lentebol is geworden! Of haak ze om een piepschuimen bal, steek ze op een stokje en zet ze in een vaas!

Kleurig Uiltje

         Van dit superleuke uiltje maak je in een handomdraai een leuke sleutel-
         of tashanger.

Sleutelhoesje Bloem

Handig opberghoesje voor je sleutels in de vorm van een bloem, waar je ook heel eenvoudig een portemonneetje van kunt maken!

Barbabella gelukspoppetje

....en haak je haar in het oranje dan heb je Barbabientje. En haak je haar in het zwart met Catania Grande...dan heb je Barbamama!

Dromenvanger

2 leuke varianten voor een dromenvanger of raamhanger in 1 patroon !

Hand van Fatima

Een vakantiesouvenir uit het Midden-Oosten, ontworpen in Jordanie

4 opmerkingen:

  1. Ik zou graag de haakpatronen van de dromenvangers willen ontvangen als dit mogelijk is
    Gr sandra
    PS emailadres is: tantenellie@quicknet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry om het te moeten zeggen maar de hand van Fatima is een gratis patroon,
    dit heb ik al eens van een site overgenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marleen, dat klopt, het is een gratis patroon en nog steeds door mij ontworpen hoor, als je de linkt volgt zie je dat je er nul euro voor moet betalen. Het was mijn vakantiesouvenir voor jullie haaksters ;-) groetjes Margriet

      Verwijderen
  3. Inmiddels hangt mijn XXL mandala...pfftde laatste toer...Beetje gesmokkeld maar hij is echt gaaf geworden! Bedankt voor je geweldige patroon. Op mijn blog kan je de foto zien http://dianaswereld.nl/?p=1813
    Uiteraard heb ik je boek ook hihih. ECHT SUPER! Wordt er zo blij van!

    Liefs
    Diana