donderdag 19 januari 2017

Deel 9 Boho vest, de kraag! (in bewerking!)

Er wordt massaal gehaakt met mijn beschrijving en dat vind ik supertof om te horen! Ik heb de laatste 2 maanden geen tijd gehad om de afronding te doen, de kraag, maar ik pak het nu weer op en hoop dat jullie nog even geduld kunnen opbrengen.

Je kunt natuurlijk ook zelf aan de slag gaan, met bijv. eerst een toer stokjes en dan een paar toeren reliefstokjes. of een toer stokjes en dan een schulprandje ( 5 stokjes in een st, st overslaan, v, st overslaan 5 stokjes in een steek) Ik ga geen reverskraag doen, mocht je dit wel willen; op het internet is vast veel te vinden, google bijv eens op haakpatroon+ reverskraag, of haakpatroon +vest, of kijk eens op pinterest!

Mocht je een foto van je vest volgens mijn beschrijving willen laten zien, mail dan een foto naar Sparkelzcreatief@gmail.com!

TO BE CONTUINUED, SOON!