woensdag 30 december 2015

wat een jaar!

2015...wat een jaar is het geweest! De eerste helft van het jaar stond voor mij persoonlijk vooral in het teken van mijn favoriete progband Marillion, en de 140 gehaakte Barrys..

We zijn verhuisd van het kleine atelier aan huis naar een prachtige winkel in het centrum van Zuidhorn, en wat zijn de reacties leuk en positief! Dat geeft alle moed om volgend jaar weer tot een zeer creatief en handwerkzaam jaar te maken!!



 Ook een verandering is van eenmanszaak naar een VoF, samen met mijn schoonzus Greetje, met wie ik al zo'n 25 jaar lief en leed deel....Dus dat het samenwerken prima gaat, is voor ons geen verrassing...En oja, ik heb ook nog mijn derde haakboek afgeleverd! Kleurrijke Feestversieringen Haken ! Waar ik zelf erg trots op ben, want de foto's en kleuren zijn ge-wel-dig. De projecten die erin staan , stonden al heel lang op mijn verlanglijstje om in een boek te zetten...Missie geslaagd dus!!


.Wij wensen jullie allemaal een mooie jaarwisseling toe, en voor 2016 alle mooie dingen die het leven te bieden heeft, goede gezondheid, en met heel veel fijne creatieve uurtjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen