woensdag 17 december 2014

Kerstman hanger!

Voor mijn uitgeverij Forte Creatief maak ik samen met heel veel andere auteurs tips voor op facebook. Het vreemde is dat ik altijd met kerst aan de beurt ben....Nu ben ik heel erg druk in de weer met kerstballen, dus wat dat betreft zit ik in de kerstsfeer. En nu kwam ik op deze poolse site zo iets leuks tegen dat ik meteen wist: dit is m'n kerst tip voor dit jaar! Een super-schattige Kerstman hanger! Zo klaar en zeer geschikt als weggevertje!! Omdat ons pools meestal niet zo geweldig is...maakte ik deze vertaling:

Nodig: haaknaald 3mm, rood, wit, roze haakkatoen, 4.5mm oogjes of zwart garen voor de oogjes, witte kraal met grote opening. (Maasnaald en schaartje..ook handig)




Fijne kerstdagen!

4 opmerkingen:

  1. Hi, I love your crochet, is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet, visit me , hugs from Brazil.


    _________Merry Ch____________Merry Chr
    ______Merry Christma_______Merry ChristmasM
    ____Merry ChristmasMerr___Merry ChristmasMerr
    ___Merry ChristmasMerry ChristmasMe_______Merr
    __Merry ChristmasMerry ChristmasMe_________Merr
    _Merry ChristmasMerry ChristmasMerry _______Merr
    _Merry ChristmasMerry ChristmasMerry Chri______M
    Merry ChristmasMerry ChristmasMerry Christma__Mer
    Merry ChristmasMerry ChristmasMerry ChristmasMe_M
    Merry ChristmasMerry ChristmasMerry ChristmasMerr
    Merry ChristmasMerry ChristmasMerry ChristmasMerr
    _Merry ChristmasMerry ChristmasMerry ChristmasMe
    __Merry ChristmasMerry ChristmasMerry Christmas
    ____Merry ChristmasMerry ChristmasMerry Christ
    ______Merry ChristmasMerry ChristmasMerry C
    _________Merry ChristmasMerry ChristmasM
    ____________Merry ChristmasMerry Chri
    ______________Merry ChristmasMerry
    _________________Merry Christm
    ___________________Merry Chr
    _____________________Merry
    ______________________Merr
    _______________________Me


    Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke kerstmanhanger. Handig om de tekst nu in het Nederlands te hebben. Dank je voor het delen.
    Wat ziet de header van jouw blog er prachtig uit. Echt sprankelend.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen