maandag 14 juli 2014

Daantjes!

Al een hele tijd geleden nam ik een opdracht aan om 2 Daantje Indiaantjes te haken. Door de drukte van de afgelopen maanden kwam het er niet van, maar gelukkig was de dame die ze graag wilde heel erg geduldig...En eindelijk zijn ze dan klaar! Voordat ze op reis gaan, moest er natuurlijk nog even een fotosessie gedaan worden, samen met Grote Daan  op de foto! en meteen maar even rond-indianen in het atelier ;-) Grote Daan blijft lekker in het atelier want die is een beetje verliefd op Kira..
Ook een Daantje haken? Dat kan, het patroon is los te koop, maar ook in combinatie met 1 van de 2  voorleesboekjes, geheel in eigen beheer geschreven, getekend en gemaakt door mijn goede vriend Dennis Hofman, de leukste papa van de heeeeeeele wereld! 2 maal een verhaal met een moraal....
Klik HIER om naar de juiste plek in de webshop te gaan!

3 opmerkingen:

  1. Me gustaron mucho, que bien tejes a crochet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk, je indiaantjes! Een leuk stel zo samen.

    Fijne week!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Dennis is er goed mee bezig! Leuk om dit zo tegen te komen terwijl ik naar andere dingen op zoek ben!

    BeantwoordenVerwijderen