zaterdag 17 mei 2014

Van cirkelvest naar hoelahoepmandala!

Al een hele tijd zat ik te wachten op mijn innerlijke haakstem"Nu ga je het cirkelvest haken!"Want ik wilde het al een hele tijd
....maar het kwam er niet van...Ik ben niet zo heel erg goed met langdurige grote projecten, weet ik. Op een facebook-haakpagina zag ik dan eentje voorbij komen van Softfun, en daar was dan ineens mijn innerlijke stem! Ik had nog behoorlijk wat restjes over, in alle regenboogkleuren (plus nog een beetje) dus...ja hoor, daar ging ik! Met haaknaald 4, de toeren vlogen voorbij! wat een makkie! totdat....jep, iets te fanatiek gehaakt; na 10 toeren teveel kwam ik erachter dat ik de armsgaten vergeten was!
hm...aangezien ik alles meteen afwerk, en goed afwerk...was uithalen geen optie. maar ik vond het resultaat tot dusver wel mooi! Hoes voor mn poef ervan maken?
hmmmmm bekleding voor mn oude stoeltje? hmmmmm Mandala??

JAAAA een xxxxxx xxl mandala! Maar hoe vast te maken? Hoelahoep! Hup naar de Blokker :-) en ja hoor, appeltje eitje, het haakwerk was te groot, dus ik kon het er mooi omheen spelden en daarna vastnaaien.
Super geslaagd! De bekende regenboogmandala van 50 cm lijkt ineens wel wat klein ;-)
En nu maar weer wachten tot mn stemmetje weer verteld dat ik Nu Aan Het Cirkelvest Ga Beginnen :-)

Fijn weekend!




11 opmerkingen:

  1. Móói!! Ik zie 'm vast wel hangen binnenkort!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :))) succes met het zoeken naar de roepstem voor poging 2 van het cirkelvest! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede oplossing voor een "foutje" ;-)
    Nu nog eens een cirkelvest maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga er niet aan beginnen aan zo'n cirkelvest,ach je bedenkt vast wel een leuke 2de bestemming ervoor,ziet er in elk geval niet verkeerd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk opgelost zo! Maar waar kan ik dat leuke patroon van dat cirkelvest vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans, je vindt het op de facebookpagina Dutch Crochet a Granny a day , bij het tabje bestanden (het bestand heet: cirkelvesten) groetjes, Margriet

      Verwijderen
    2. hoi is die pagina in het nederlands

      Verwijderen
    3. het is een tekening/diagram

      Verwijderen
  6. Je hebt het toch heel mooi opgelost haha, super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Margriet, hij is prachtig!! Oooit wil ik zoiets ook maken.... Maar ja, nog zo veel projecten...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Olá amiga, passando para lhe deixar um carinho, e já estou te seguindo,beijokas

    Amigo é coisa para se guardar Debaixo de sete chaves
    Dentro do coração
    Assim falava a canção que na América ouvi
    Mas quem cantava chorou Ao ver o seu amigo partir
    Mas quem ficou, no pensamento voou
    Com seu canto que o outro lembrou
    E quem voou, no pensamento ficou Com a lembrança que o outro cantou
    Amigo é coisa para se guardar No lado esquerdo do peito
    Mesmo que o tempo e a distância digam "não"
    Mesmo esquecendo a canção
    O que importa é ouvir
    A voz que vem do coração
    Pois seja o que vier,
    venha o que vier Qualquer dia,
    amigo, eu volto
    A te encontrar
    Qualquer dia, amigo, a gente vai se encontrar.

    _________Amigo é ____________Amigo é c
    ______Amigo é coisa _______Amigo é coisa pr
    ____Amigo é coisa pra s___Amigo é coisa pra s
    ___Amigo é coisa pra se guardarAmig_______Amig
    __Amigo é coisa pra se guardarAmig_________Amig
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é _______Amig
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é cois______A
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pr__Ami
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra s_A
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra se
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra se
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra s
    __Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra
    ____Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa
    ______Amigo é coisa pra se guardarAmigo é c
    _________Amigo é coisa pra se guardarAmi
    ____________Amigo é coisa pra se guar
    ______________Amigo é coisa pra se
    _________________Amigo é coisa
    ___________________Amigo é c
    _____________________Amigo
    ______________________Amig
    _______________________Am

    Visite meu blog - Tita Carré - crochet

    BeantwoordenVerwijderen