dinsdag 6 mei 2014

rapapaaaa mijn 2e haakboek! Kleurrijke Hebbedingetjes Haken !

Na een klein jaar van voorbereiden komt dan over een maand eindelijk mijn 2e haakboekje uit! Weer boordevol leuke kleine projecten, die een tikkie lastiger zijn dan boek 1 (Kleurrijke Cadeautjes Haken), want er worden veel andere haaksteken gebruikt! Uiteraard kun je deze dan bij mij bestellen, je ontvangt dan een gesigneerd exemplaar! Maar! wanneer je nu alvast een exemplaar reserveert, ding je ook nog eens mee naar een prijzenpakket twv maar liefst 50 euro!! In het pakket zit alles wat je nodig hebt om alles te kunnen haken uit het boek! De reserveer-actie loopt tot 15 juni! Op 15 juni maak ik de winnaar bekend, en vanaf dan worden ook de reserveringen verzonden, je hebt het boek dan als een van de eersten in huis  Klik HIER  om naar de webshop te gaan! 

7 opmerkingen:

  1. super! uw eerste boek was helemaal mijn ding, ben blij dat er een nieuw komt! en het mag gerust een uitdaging zijn ook ;-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!
    Dit boekje komt zeker op mijn verlanglijstje te staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuiter stuiter...is het al 15 juni ? :D
    Heel veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend!!! Heb hem al in bestelling staan! hihi..kan niet wachten.. Lieve groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd, de buitenkant ziet er al prachtig uit,we zijn benieuwd hoe het er van binnen uitziet,we hebben boekje een ook,dus
    nog even wachten....spannend

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen