vrijdag 4 april 2014

Quality Haaktijd!!






Zo, nu alles voor mn 2e boek (bijna) klaar is, (teksten geschreven, projecten tig keer gehaakt, fotoshoot gehad, eerste proefdruk door geakkerd...) eindelijk weer eens tijd om lekker te haken! Ik heb nog zoveel printjes klaar liggen om te haken, garens om uit te testen, dus ik kan mn lol weer op! Ik had het juist ingeschat, mn CAL deken heb ik in het begin meteen aan 1 stuk al gehaakt tot.....volgende week! Dus dan kan ik weer lekker met de weektoeren mee gaan doen! Ondertussen had ik ook al bedacht dat het wel een superleuk rokje zou gaan geven! Hup , aan de slag, met SoftFun van Scheepjes! 
 Heerlijk katoen/acryl (60/40) met haaknaald 4 en frisse kleuren....erg enthousiast aan het meerderen geslagen, maar dat lostte ik meteen op door er een petticoat onder te willen. Het resultaat vind ik een plaatje! een echte blikvanger, die het vast goed gaat doen op de aankomende markten en beurzen! En ja, hier ga ik echt wel in lopen, als ik een leuk feestje heb ofzo, en nee, dit is heus niet alleen voor meisjes van 11 jaar, en nee, ik zou het zonde vinden om het met carnaval aan te doen (maar daar hou ik als noorderling toch niet van) , maar voor de Toppers zou het weer wel heel leuk zijn :-) Dus!
Een ander leuk project wat voorbij kwam, en waar ik ook meteen als een schaapje achteraan ben gaan haken, is de AH tas!

Vorig jaar op de zomervakantie haakte ik al een stuk of wat Circle of Friends Granny's met de bedoeling daar een leuke tas van te maken, maar de granny's belandden onderaan de stapel UFO's (unfinished objects) tot ik de ah tas voorbij zag komen, toen wist ik het meteen; dit moet het worden. En dit is het resultaat, een handige tas in superzoete snoepkleuren! Ik word er zo blij van!!

Op naar het volgende project! Ik heb nog mooi garen wat erom smeekt om tot een sjaal of omslagdoek gehaakt te worden, dus dat zal het dan maar moeten worden ;-) 

Ook weer in heerlijke snoepkleuren, maar wel met een subtiel glittertje! Het is Mille colori lace en luxe van Lang Yarns, sinds kort verkrijgbaar in de webshop!

Tot slot: Nog een paar weken, dan mag ik de voorkant van mn 2e haakboek laten zien, heel spannend! Tot gauw horens!

3 opmerkingen:

  1. Spannend, het tweede boek in het vooruitzicht :-)
    Leuk rokje, heerlijk vrolijk! Die zal zeker veel bekijks krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je rokje geweldig!!!!
    je wordt er al vrolijk van als je er naar kijkt.
    veel plezier met het dragen van het rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verheug me helemaal op je tweede boekje! Joepie!

    BeantwoordenVerwijderen