dinsdag 4 maart 2014

Early Birdjes

Dat er een hype gaande is in o.a. Nederland, dat moge duidelijk zijn! Er wordt druk gehaakt aan inktvisjes, vogeltjes, vlinders….een prachtig initiatief wat veel te vroeg geboren kindjes houvast geeft en wellicht troost. Op de Hand Hobby Creadagen was ik een inleverpunt voor de stichting Early Birds, en dat leverde een wasmand vol mooie gehaakte vogeltjes en vlindertjes op! Ik merkte dat ik zelf erg enthousiast werd van het verhaal en wil het initiatief daarom nogmaals graag onder de aandacht brengen. Er zijn voor zover ik weet 2 stichtingen landelijk bezig om in te zamelen; ik heb ingezameld voor de st. EarlyBirdjes; zij maken ook prachtige fotoreportages van premature kindjes en hebben dus nu ook het initiatief van het haken van freubels opgestart. Het is wat mij betreft geen concurrentie van elkaar; het is de gedachte die telt. Wil je ook meedoen? Lees er dan alles over op de website van de stichting, klik HIER  .  Earlybirdjes heeft ook een nuttige facebookpaginawaarop behalve mooie voorbeelden, tips etc ook de haakpatronen te vinden zijn. Lees alle informatie eerst goed door.  Sparkelz-Creatief is inleverpunt (9801 Zuidhorn, regio Westerkwartier) voor je gehaakte earlybirdjes, en tevens verkooppunt (online en in het atelier) van de toegestane haakkatoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten