dinsdag 17 december 2013

Terugblik 2013! BEDANKT!

Wow! wat een jaar was dit! En wat is er veel gehaakt! In maart dit jaar kwam mijn eerste boekje uit, Kleurrijke Cadeautjes haken, en het werd een ongekend succes!

Het boekje is al weer in de 4e druk! Iets wat ik nooit had bedacht! Ik heb heel veel haaksters gesproken op diverse locaties en jullie zijn ongelooflijk enthousiast. Ik wil jullie dan ook allemaal uit de grond van mijn hart bedanken voor al jullie positieve reacties, opmerkingen, gezellige praatjes en voor het aanschaffen van het boekje. BEDANKT!

Wat ik ook heel erg op prijs heb gesteld zijn de foto's die jullie geplaatst hebben, op diverse facebook pagina's in haakland, op jullie blogs, via email en ook op mijn eigen facebookpagina. Zo ontzettend leuk om te zien wat jullie maken, welke inspiratie ik jullie geef... Ik heb ook heel erg veel nieuwe klanten in mijn webshop mogen verwelkomen, en daar ben ik jullie ook heel dankbaar voor: Het is niet makkelijk om in deze tijd om een eigen bedrijfje je beginnen vanuit je passie. Ik ben blij met elke bestelling en ik hoop dat ik nog groter mag groeien en jullie mag blijven verblijden met heerlijke pakketjes vol haakspul :-)

Ik ben druk bezig met boekje 2 ! Jullie zullen nog even moeten wachten tot mei, maar ik beloof je weer veel kleurrijke nieuwe leuke hebbedingetjes, om te houden en weg te geven. Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en hakerig 2014 toe!! Ik laat jullie graag achter met deze collages van al jullie haakwerk!


ook de XXL raamhangers werden ongelooflijk veel gehaakt in de meest mooie kleurencombi's!! 


126 knikkerzakken werden er gehaakt voor Edukans, top!!

de kerstboommuts elders op mn blog werd ontzettend leuk opgepakt door diverse haaksters! 



Lieve Sparkelz-fans, blog/pinterest/facebook/twitter-volgers: Tot volgend jaar!!

to my foreign friends and fans on facebook, pinterest, blospot and twitter: see you again next year, have a wonderful Christmas and a happy, healthy crocheting 2014!! 

Margriet

4 opmerkingen:

  1. Tot volgend jaar Margriet!!

    Ik kijk uit naar je 2e boekje ;)

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Margriet, een tweede boekje! En wat een eer; ik zie mijn haaksels terug in jouw collages!
    Had je boekje vandaag nog in mijn handen... dacht... zal ik de sterretjesslinger eens maken? Moet ik wel snel zijn, voor de kerst ;).

    Ik wens jou ook hele fijn feestdagen!

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Margriet je hebt er een mooi verslag van gemaakt! Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat je 2e boekje weer een groot succes mag worden in 2014!! Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je boekje momenteel uit de bib en heb er net 2 dingen uit gemaakt om te verkopen voor het goede doel. Ik ga me het boekje zeker aanschaffen, want er staan nog veel projectjes in die ik wil proberen. Ik kijk dus ook al uit naar je 2de boekje!
    Groetjes, Katrien
    http://trienemienlaatzien.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen