woensdag 9 oktober 2013

Schoenendozen project!

Wat een leuke dag was het vandaag, gewoon, omdat er van alles gebeurde en het allemaal lekker liep!

Vanavond was er weer een gezellige vol haakcafe in het atelier van Sparkelz-Creatief. De dames waren onder andere bezig met het haken van knikkerzakken voor het schoenendozenproject van st Edukans; deze komen in een schoenendoos vol met goodies voor kids uit de derde wereldlanden (vast bekend als je schoolgaande kinderen hebt ;-) ) Ik ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe!
Wil je ook meedoen? Dat kan! klik HIER voor meer informatie! We zijn blij met alle knikkerzakken die er nog zullen komen, de hele maand oktober wordt er nog gehaakt! En ben je na oktober nog niet klaar, ook geen probleem, dan gaan ze automatisch mee voor volgende jaar! Mocht je in de buurt wonen, dan kun je gerust langskomen in het atelier voor het pakketje. Een deel van de haakkatoen is gesponsord door Scheepjes garens en uiteraard doe ik daar nog een schepje bovenop!

Een ander iets wat ik graag met jullie wil delen is het prachtige kralengordijn van Birdhousezeven wat ze haakte uit het boekje Kleurrijke cadeautjes haken. Uren werk heeft ze eraan gehad, en wat is het mooi geworden! Je vindt haar blog en  foto's HIER 

Ik word er in elk geval blij van! Petje af, vrolijke vogel voor het werk wat je er aan gehad hebt!

Tot slot.....Het wordt onstuimig weer, dus ik ga een weekje uitwaaien aan de Nederlandse kust! heerlijk met de kop in de wind, hondjes mee, en daarna aan de warme choco. Mocht er nu veel regen vallen...denk dan aan de regenboog om je humeur weer wat op te krikken

De webshop is gesloten van 11 tm 18 oktober, bestellingen worden zsm na de 18e verzonden! 

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit! Woensdag komt mij meestal niet goed uit, ik heb laatst een keer op de site gekeken, maar toen was 't al vol.
    Fantastisch, dat kralengordijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi! ik zit te denken om nog een dag toe te voegen voor een haakcafe, welke dag zou jou passen? dan ga ik via facebook eens checken of er misschien meer liefhebbers zijn....

      Verwijderen
  2. Leuk en het project ken ik zeker wel....ik heb daar destijds toen mijn kids nog op de lagere school zaten ook aan meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen