dinsdag 20 augustus 2013

Overpeinzing ;-)

Eigenlijk haak ik nog niet eens zo heel erg lang....Nog maar 3 jaar eigenlijk....en wat heb ik in die drie jaar al veel afgehaakt zeg! Het begon ergens in juni 2010...Toen we in januari terug kwamen uit Kiev en ik in het vliegtuig voor de 100duizendste keer had gevraagd: Bauke Johan Zijlstra, wil je met me trouwen? Waarop hij steevast antwoordde:" ja hoor, later als ik groot ben" bleef het 'later als ik groot ben' achterwege...Bleef dus een dikke "ja hoor "over!  Wat een leuk moment was dat met de allerliefste man van de hele wereld waar ik zo blij van werd ( en wordt) ! Aangezien ik het hele trouwverhaal al eens eerder had gedaan, wilde ik graag een zo normaal mogelijke trouwdag, gewoon op de fiets naar het gemeentehuis (met dank aan de vrienden voor een versierde tandem ;-)) n een leuk tuinfeest, met alleen maar de meest dierbare lieve vrienden en familie om ons heen.

In juni bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om ipv de gebruikelijke corsages van de bloemist zelf bloemen te gaan haken zodat de gasten ook meteen iets leuks hadden wat zou herinneren aan onze dag. Dus ik keek op you tube, haalde Catania Color (roze/rood en groen/blauw), een haaknaald en al gauw haakte ik een bloemetje. Niet veel later werd dat een dubbele bloem en tenslotte een driedubbele bloem. Dit moest het worden! Avond aan avond haakte ik bloemen; 40 stuks in totaal voor onze gasten. Allemaal met lintjes en een speldje eraan vast gemaakt. De kids kregen een speciale bloem met lintjes en kralen, ook hun naam maakte ik eraan met letterkralen. Het was een groot succes!

Op 20 augustus 2010 fietsten we met de hele riedel richting het gemeentehuis, waar een lieve vriendin van ons de trouwambtenaar bijstond in een ongelooflijk leuk verhaal, onze, toen 13 jarig puber, Robin zelfs een woordje deed, onze vrienden en familie volmondig en vol overtuiging getuige waren van onze verbinding in den echt, en een lieve vriend van ons  prachtige foto's maakte....Het was een hete dag , en we hadden een super tuinfeest, waarbij onze lieve vrienden allemaal wat te eten had gemaakt, ons vriendje de demoslager het lekkerste vlees voor de bbq had meegenomen en dj Justin ons aangenaam verpoosde met lekkere muziek. Dat we om half 12 bezoek kregen van de politie omdat een van de buren geklaagd hadden over het lawaai, ach ik kreeg het niet eens mee, ik genoot teveel van deze geweldige dag!
Het begin van een nog steeds prachtig leven!





11 opmerkingen:

  1. Zo te zien een geweldige dag en helemaal in jullie eigen stijl
    Leuk hoor met die gehaakte corsages
    enne gefeliciteerd met jullie 3e huwelijksdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooooooooooooo kippevel en tranen wat mooi en wat zien jullie er adembenemend uit ♥
    feliessss met deze wel heel bijzondere dag
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik zit hier met kippenvel!! En dat terwijl het letterlijk en figuurlijk een warme dag was toen!
    Ik hoop dat er nog heeeeeeeel veel van die dagen mogen volgen!!!
    groetjes, Sylvia Poppes

    ps wij zijn op een oktoberdag vol storm en regen getrouwd.....en al 38 jaar heel gelukkig samen....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verhaal en wat een geweldige dag is dat geweest meis!!!!

    Gefeliciteerd!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je trouwdag. Wat heerlijk dat je ons laat meegenieten van dit verhaal van toen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat we zo'n blik in je leven krijgen, gefeliciteerd met je derde trouwdag, dat er nog veel zullen volgen, geniet van je geluk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat n prachtig verhaal van n prachtige dag.
    Wat zagen jullie er geweldig uit en op de fiets! Superrrrr......
    De corsages zijn ook prachtig.
    En de foto van jullie samen in de natuur is ook prachtig!
    Geniet van jullie dag vandaag met mooie herinneringen!

    Lieve groet,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi verhaal! En van harte gefeliciteerd met je trouwdag!
    Dat er nog maar veel mogen volgen!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte met jullie trouwdag!!!

    En nog vele jaren samen in gezondheid!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nog van harte met de trouwdag !
    wat heb jij mooie kleren aan zeg, ben helemaal weg van !
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen