vrijdag 7 juni 2013

Tilda!

Deze Tilda vond ik op het blog van Inge (Inge Creaties) En ik vond haar zo leuk dat ik haar meteen wilde maken! Best nog wel een klusje en uit de vleugels kwam ik in eerste instantie niet uit, maar Inge hielp me weer op weg en nu zit ze hier heerlijk te pronken in de kamer! Met dr dikke kont, slungelbenen en een bloem in heur haer, en uiteraard met de nodige glitters ;-) Bij de vleugels heb ik een dun draadje glittergaren meegehaakt, heel subtiel. Het jurkje en de bloemetjes heb ik gehaakt met Lizzy (Scheepjes). Ik vind haar super!



6 opmerkingen:

  1. Een heel snoezig popke. Leuk met dat jurkje . Het was erg gezellig in het Blokhuispoort met de Holy Stitch. Erg leuk je ontmoet te hebben daar.
    Groetjes ut Ljouwert Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hendrika! ja he! zit ook nog steeds na te genieten!

      Verwijderen
  2. Ze is zeker erg mooi geworden! En wat een werk heb je van haar jurk gemaakt zeg!Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is echt super. En volgens mij heel leuk om tehaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze leuk, haar slippertjes vind ik zo mooi, knap hoor
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen