vrijdag 14 juni 2013

Laatste haakworkshop voor de zomervakantie!

Ondanks dat we nog niet echt van een lekkere zomer kunnen spreken (laat staan dat we een lekkere lente hebben gehad) gaan we toch stilletjes aan richting de zomervakantie!

Ik denk dat veel mensen de zon gaan opzoeken in het buitenland...ik wel in elk geval! Mocht je nog je voorraad haakgarens ed willen aanvullen voor de vakantie; de hele maand juni betaal je geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 30 euro!

Aanstaande maandag is de laatste haakworkshop voor de zomervakantie, in september heb ik weer allerlei data ingepland, maar daarover later meer ;-)

As maandag gaan we een leuke raamhanger maken. Er is nog plek, dus je kunt je nog opgeven!


Mocht je al kunnen haken, of woon je niet in de buurt: het patroon is ook los te bestellen in de webshop (klik HIER)

Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. Zier mooi uit, Ik breng mij vakantie toch lekker thuis door, heb ik lekker alles bij de hand.,
    Maar duurt nog even

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen