zondag 23 juni 2013

Bij regen hoort...een regenboog!

Nog een weekje en dan gaan we naar de zon, want ik ben dr wel klaar mee, met al die regen!En toch inspireert het ook, want ik heb een supergrote mandala gemaakt in de kleuren van de regenboog! En daar word ik dan toch wel weer heel erg blij van!
Ik heb voornamelijk Phildar katoen gebruikt , hij is gehaakt met een 2,5mm naald en de ring is 50 cm groot! Natuurlijk heb ik een paar keer kralen meegehaakt, want dat vind ik nu eenmaal geweldig mooi! Dus als het nu weer regent kijk ik naar mn regenboog mandala! Je vindt het patroon hier

Fijne vakantie allemaal!

11 opmerkingen:

  1. Leuk!!!!
    Lekker hoor...volgende week naar de zon! Kun je ons een paar straaltjes toesturen dan?? haha

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden!! Daar word je wel vrolijk van :-)
    Veel plezier in de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier wordt je toch vrolijk van! Heel mooi al die kleurtjes!
    Fijne vakantie, geniet maar lekker van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwoowowoow wat is ie toch mooi ♥ ik heb je naam even gebruikt in mijn bloggie

    liefs jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/06/oef-dat-scheelde-maar-een-haartje.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sehr schön, vor allem wie das Licht da durch scheint.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danke schon Lisa, das stimmt, man wird froh davon! grusse, Margriet

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. thx for your message, I re-directed it. Unfortunattely, its still not available in english/us terms...hope to get that some day ;-)

      Verwijderen
  7. How does someone get this pattern in English. I live in the USA

    BeantwoordenVerwijderen