maandag 27 mei 2013

Wat een weekend!

Afgelopen weekeinde stond ik samen met Annelies op de Holy Stitch in Leeuwarden. 2 dagen de bak in! En wat was het leuk!! Dit is echt zo'n gezellige crafty markt, die wil ik elke week wel! Tussendoor zijn er rondleidingen door een gepensioneerde gevangenbewaarder, in tenue, met een rammelende bos sleutels aan zn broek en een portie verhalen uit zn hoofd waar je U tegen zegt...Zo leuk!

 

Het publiek was heerlijk gezellig, de organisatie was weer als vanouds (goed;-)) het weer was ons gunstig gezind (buiten was het koud!). Ik heb veel fans mogen ontmoeten en er weer nieuwe bijgekregen, dankzij het boekje Kleurrijke cadeautjes haken. Tussendoor hebben we nog lekker zitten haken en uiteraard ook nog de zakken van celmaten gespekt ;-) November hoop ik er weer te staan! 

Mijn score:
Mijn nieuwe Ipad hoes, met gehaakte bloem :-) Een heuse By Annelies haakt het!
     een schattig schilderijtje van Rita (Coocla) Man, wat maakt zij mooie schilderijen en kunstige fimopoppetjes! een toppertje! Kijk maar eens op haar website en laat je verrassen! 1 brok inspiratie!


En tot slot nog een paar uber qute strijk applicaties!
Daar ga ik in de toekomst vast wat leuks mee doen.
Ik kocht ze bij Stoer en Eigenwijs

Andere cellen die indruk op me maakten zijn: Atelier SLK, Nienepien en Bedijs 
Supertoffe meiden met superleuke spullen! 

Tot zover mijn berichtgeving over de Holy Stitch!!

update 28 mei: nog een leuk blog (klik op blog) over de HolyStitch van Nouk-san




10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit,
    En wat een leuke aanwinsten!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow it is so nice to see pictures. I have thought about having a stall at the craft fair, good to hear you had such a good time there!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgende x kom ik zeker een keertje kijken! Zat afgelopen weekend te twijfelen. Beetje heeeel ver uit de buurt maar het knaagde wel....... Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan ik me goed voorstellen, misschien de volgende keer een leuk weekendje uit ervan maken?

      Verwijderen
  4. Het was weer gezellig en wat veel moooooois. Een top markt.
    De haaknaalden die ik bij je kocht zijn helemaal fantastisch.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goed zijn ze he! ik zeg het gewoon nog 1 keer: als een warm mes door koude boter!! je wilt nooit meer anders!

      Verwijderen
  5. Ohhh dat ziet er super uit!Laat even weten wanneer het in November weer is tegen die tijd,als ik kan en de afstand is te doen kom ik denk ik ook eens kijken,gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je mijn blog noemt, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen