vrijdag 31 mei 2013

Nieuwe pagina in de webshop!

Vandaag heb ik eens de tijd genomen om orde te scheppen in de website, want het onderdeel kralen zat me al een tijdje dwars. Ik ben dan ook blij te kunnen melden dat kralen, waxkoord, bedels etc vanaf nu een eigen pagina heeft gekregen! Je vindt er heel veel kralen om bijv. je haakwerk mee op te leuken, of om natuurlijk sieraden mee te maken! Je vindt er van alles wat: groot, klein, glans, mat, rond, bloemen, hartjes, sterren...teveel om op te noemen!
 






De pagina zal regelmatig gevuld worden met nog veel meer lekkers :-) Zo verwacht ik binnenkort een hele partij rocailles 6/0 (4mm) deze gebruik ik zelf graag om mijn lentebollen of kerstballen mee te versieren, en ik geef er ook graag kinderworkshops mee waarmee de kids dan in 2,5 uur een prachtige naamketting maken!

Neem maar gauw eens een kijkje! >>> klik HIER 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen