zondag 5 mei 2013

letterbak kast

Gisteren zijn we met een aanhanger het halve land doorgecrosst om een antieke kast op te halen. Niet zomaar eentje; een antieke letterbakken kast / zetbox oorspronkelijk gebruikt in een drukkerij, stond nu te verstiffen in een schuurtje. Wat een juweeltje! Na een stevige poetsbeurt (2 emmers met zwart water !) Mocht ik vandaag dan mijn letterbakken erin doen en heb ik meteen mn hele atelier maar eens opgeruimd, dat was ook heel erg nodig ;-)  Ik ben er superblij mee!

 


 

4 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schat zo een kast. past perfect in het atelier. Daar ga je nog veel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij een reuzengelukzak, 't is je van harte gegund hoor ! Een prachtig kastje met heel praktische sorteervakjes.
    Laatst kon ik een aantal lades van de letterbakken kopen, ook uit een oude drukkerij. Toen ik vroeg of ze toevallig niet meer het kastje zelf hadden (waar die lades in pasten), zei de mevrouw: "Oh, wat jammer voor je, we hebben het net vorige week in stukken gehakt om in de container te passen, omdat het hier al jaren in de weg stond." Dikke pech gehad dus....
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha reuzengelukzak! die ga ik onthouden ;-) Dat maakt jouw een reuzenpechzak ;-)) Echt heel wrang om zoiets dan te horen, ik leef echt wel met je mee.....groetjes!

      Verwijderen