woensdag 15 mei 2013

Holy Stitch !

Nog anderhalve week, dan is het weer zover; 2 dagen de bak in! Annelies en ik hebben er weer heel veel zin in! En....we mogen dit keer een cel op de begane grond inrichten! Daar zijn mijn knieën heel blij mee!



Het hele atelier komt bijna weer mee; alle haakgarens, superleuke neon acryl, haakspul, zoals muziekdoosjes, clover amour haaknaalden, belletjes,  kralen, boeken,en nog veel meer en natuurlijk heel veel handgemaakte hebbedingen! We gaan er weer een mooi feest van maken met de celmaatjes!

Op de website van Holy stitch vindt je alle informatie over het gajes wat er 2 dagen zal zitten. 

Ik zie je graag  volgende week!!

Margriet



2 opmerkingen:

  1. Helaas is er eens iets in de buurt ben ik ver weg! balen . volgende keer beter.
    veel plezier alvast
    groet Paulien .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom zeker kijken want het is bij mij hier om de hoek!!!
    Veel Succes !
    Groetjes ut Ljouwert Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen