vrijdag 17 mei 2013

haakpatroon Hollandse tulpjes Granny!

Omdat ik familie in het buitenland heb wonen, ben ik altijd erg gecharmeerd van Hollands haakpatronen. Het boekje Ik hou van Holland en haken was dan ook een geweldige aanvulling in mijn haakboekenkast :-)

Omdat ik de laatste tijd weer wat in de Granny's zit, ontsproot deze rakker zo ineens uit mijn haaknaald! Heerlijke frisse kleuren met in de hoofdrol het Hollandse tulpje! Hoe gezellig is dat!









Maar ook de kralencollectie en haakspul in de webshop is weer heerlijk aangevuld met allemaal vrolijke kleuren! En...nog steeds 10% korting op alle materialen deze maand, ook op de garens en ander haakspul!
  

  



Tot slot nog een tip voor de noorderlingen; as zondag is er de jaarlijkse markt in Zoutkamp met oude ambachten, hobbyspul en handgemaakte hippe spullen. de Holy Stitch had ik al genoemd, maar daar ben ik dan ook erg enthousiast over!

Ik heb weer genoeg te doen dit weekend ;-) Fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. dankje, jij ook! We hopen op mooi weer :-))

      Verwijderen
  2. Hoi Margriet,

    Op Twitter zag ik een bekend naam voorbij komen. Volgens mij kennen wij elkaar nog van " vroeger", SNS bank toch?
    Wat een leuk boekje heb je geschreven, erg leuk! Staat op mijn verlanglijstje!!

    Ik ben ook al jaren aan het haken en houd ook een blog bij (www.renskeswereld.blogspot.nl).\
    Ik heb me aangemeld als volger, zal binnenkort even je blog doorlezen. Leuk!

    Hoop dat alles goed met je gaat!

    Groetjes,
    Renske Aalders (in SNS-tijd nog Klunder).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi, wat een leuke granny is het geworden!!! inderdaad heeel gezellig,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Margriet,
    Wat een vrolijke Granny!

    Ik heb ook een blog, en heb net even reclame voor je gemaakt! Want wat heb je een leuk boekje geschreven, je hebt mij er in ieder geval erg blij mee gemaakt!

    Kom je even kijken naar je vrolijke uiltje a la 't Bezige Bijtje? :)

    www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    Ik ben volger van je blog geworden,
    Groetjes!

    Miriam




    BeantwoordenVerwijderen