maandag 29 april 2013

Regenboogvogel!

Het is alweer even geleden dat ik geblogt heb, maar ik heb ondertussen niet stil gezeten. Natuurlijk heb ik veel dingetjes gehaakt voor Koninginnedag, want ook dit jaar sta ik weer met mn fleurige kraam op de markt in Zuidhorn.

Laatst zag ik een prachtig kussen met een leuke granny variant (petit fee) en ik zag een omgehaakt potje met granny's (bij Miekk) 1 en 1 is....:een omgehaakt blikje met waanzinnig leuke granny's.
 Ik vind vooral de kleuren zo leuk! zachtrose, zeegroen, fuchsia en zilver, een geweldige combinatie!In de granny wordt een clustersteek en een puffsteek gebruikt en dat riep er gewoon om om er meer mee te doen. Ik had de afgelopen week nog wat vogels gemaakt van Lucy (Attic24) en dat bracht me op het idee om eens te kijken of ik die steken daarin kon verwerken. Na wat uitprobeersels en testjes werd zo mijn regenboogvogel geboren!  


Ik wil nog meer variaties uitproberen maar ben hier alvast heel erg tevreden mee. Als ogen heb ik gekleurde veiligheidsogen gebruikt van 10 mm, dat lijkt meteen een stuk echter dan wanneer je kralen gebruikt. Ook ben ik gek op glittergaren, dus dat heb ik er ook in verwerkt (Lizzy van Scheepjes, in 11 prachtige kleuren). 
En nu de auto inpakken voor morgen ;-)Fijne Koninginnedag allemaal!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten