maandag 15 april 2013

Ik hou van Holland en haken!

Ik vind het echt zo'n leuk boek! Afgelopen weekend heb ik het kussende paartje gemaakt, wel even wat werk, maar dan heb je ook wat!

ook kreeg ik een leuke opdracht uit Belgie, het boekje Kleurrijke cadeautjes haken is daar inmiddels ook bekend, alleen niet iedereen kan haken, dus kreeg ik het verzoek een mooie sleutelhanger te maken. 
Het haakwerk is klaar, morgen de kralen en de lintjes verwerken   

Tot slot  heb ik nog een Snuggie gemaakt (klik hier voor het patroon). Het lijkt afgesproken, maar dat is het niet: Marieke (Made by Mriek) plaatste heel toevallig een foto en leuke stukje over het uiltje uit het boekje Kleurrijke cadeautjes haken op haar blog !
 Binnenkort komt haar 2e boek uit en de eerste foto's zijn  veelbelovend!! 

5 opmerkingen:

  1. Dit heb je super gemaakt. helaas ben ik niet zo'n fan van alles wat maar hollands is, maar jij bent er in geslaagd iets moois te maken. Je uiltje enz. is ook eg leuk. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo van het poppen haken maar dat Hollands stel vind ik toch wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Ik kan het boekje woensdagmiddag ophalen bij de Blz.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden, ben er zelf ook helemaal weg van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margriet,
    Wat leuk dat je mijn versie van jouw pauw hebt gedeeld op je Facebook :-) Ik ben blij dat je er helemaal vrolijk van werd, ik namelijk ook. Je boekje is ontzettend leuk, voor 10 euro een heleboel bruikbare ideeen, super!

    Groetjes,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen