maandag 25 maart 2013

Terugblik op een hele leuke dag!


Op 14 maart jl heb ik samen met een hoop anderen deel uit mogen maken van een prachtige dag voor Mirte,  georganiseerd door Make a wish Nederland. Vanmorgen vond ik een superleuk verslag in mijn inbox, met een bedankje van de stichting:

"Beste Margriet
 
Heel hartelijk bedankt, mede namens Anja, voor het meewerken aan de wensvervulling van Mirte.
Zij en haar zussen waren “bere-trots”" op de mooie kettingen en armbanden. Ze hebben genoten van je workshop
 
Namens Make-A-Wish wil ik je heel hartelijke bedanken voor je medewerking aan de wensvervulling .
 
Hartelijke groet,
 
Mieke Hahndiek
 
Wensvervuller Make-A-Wish Nederland"

Leuk he! Mijn dag is alweer gemaakt :-)


1 opmerking:

  1. Gaaf!!! Helemaal top om hier aan mee te kunnen werken!!!

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen