woensdag 27 maart 2013

Groots!

Het afgelopen weekend heb ik me uitgeleefd met Catania Grande. Om het uit te proberen en te kijken of het loopt, heb ik eerst 4 kleuren ingekocht; roze, rood, oranje en paars. Ik weet nu al dat ik het hele kleuren- pallet wil hebben! Wat een geweldig garen is het !! Het heeft dezelfde structuur en glans als Catania haakkatoen, maar dan...een keer zo dik! En dus...alles wat je maakt wordt dus ook een keer zo groot!

En dat is toch leuk!!

Zie hier wat haaksels:













Maar dit was toch wel de uitsmijter: varkentje Pip van Stip en haak, wat weer een ge-wel-dig leuk patroon!!

3 opmerkingen:

  1. Ja die varkentjes zien er zoooo gezellig uit,maar ook de rest wat je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die zus van mij is goed hè in het bedenken van leuke patronen.
    Leuk zo'n grote versie van het varkentje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker weten, je mag trots zijn op je zus!

      Verwijderen