vrijdag 1 maart 2013

Afrikaanse bloem Granny!

Er zijn al heel wat tutorials te vinden op het net met een afrikaanse bloem, een van mijn lievelingsbloemen om te haken, maar dat zijn vaak achthoeken. Ik heb vandaag eindelijk tijd genomen om mijn tutorial in elkaar te zetten voor de workshop Granny Squares, en daarbij heb ik ook deze gemaakt:
Het was even puzzelen met de hoeken, maar het is mooi gelukt zo...en die kleuren he?! ik wil eigenlijk het liefste alles in deze kleuren haken, zo vrolijk!! 

8 opmerkingen:

  1. Dit is een prachtige Granny en de kleuren zijn zo vrolijk, Heel erg mooi.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen de kleurtjes en het modelletje is mooi, maar ik vind je schaartje ook zelfs leuk. Veel haak plezier.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren en ook een mooi model.

    Groetjes Imara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk eens hier: http://www.ravelry.com/patterns/library/granny-square-somalia
    of hier: http://made-in-k-town.blogspot.nl/2013/02/african-flower-square-tutorial.html
    Scheelt je een berg werk!

    Groeten,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha te laat! het was al klaar ;-) bedankt voor het meedenken!

      Verwijderen
  5. wat een vrolijke kleurtjes,dat wordt je toch blij van haha,boekje besteld!!!
    denk ongeveer 7mrt kan bijna niet wachten ;))

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk en idd heel vrolijk, daar hou ik ook wel van.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi. Daar word je echt vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen