donderdag 7 februari 2013

Gepimpt 3d vogelhuisje met gehaakt dak!

Vandaag heb ik eindelijk bedacht wat ik met de mdf vogelhuisjes wilde doen, die ik al maanden geleden eens ingekocht had ("zo leuk! idee komt wel") . De hele middag ben ik lekker bezig geweest met knutselen knippen, haken, fotograferen, schrijven....en hier is het resultaat (een tadaaa moment :-)):
Ik heb er een leuk knustelpakket van gemaakt met een vogelhuisje (uiteraard) , voldoende leuke stofjes om het huisje te beplakken, een bol katoen voor het dak, en een zeer uitgebreide werkbeschrijving.
Klik hier om naar mijn webshop te gaan!

ps; het uiltje op de foto in het midden zit niet in mijn pakket! Het is een patroon van Matawi; zij steunt een goed doel met haar patronen. 

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan, ik zie steeds meer mooie dingen in blogland!
    Tineke
    bollies53.blogland.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig geheel, erg leuk dat gehaakte dak! Zo heb ik hier ook nog allerlei dingen liggen die ik eens wil pimpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Jij hebt een leuke middag achter de rug :o)
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen