dinsdag 19 februari 2013

Signeersessie!

Wat een drokte hier in Zuidhorn! De reacties komen nu los, en ik word er erg blij van alle positieve en lieve reacties! Het is soms nog heel erg onwerkelijk dat het mijn boekje is! Afgelopen weekend werd dat echter overduidelijk! Ik was zondag en maandag , samen met de auteur van dierencupcakes haken (Marieke Dissel, Made by Mriek) te gast bij een fournituren groothandel in Tynaarlo (vlakbij Assen) om , jawel, onze boekjes te signeren. En dat hebben we gedaan! Erge leuke reacties van winkeliers, leuke contacten opgedaan en 2 dagen in de watten gelegd door de firma en haar personeel! Heel erg leuk om daar eens een kijkje in de keuken te nemen! Er zullen nog meer hele leuke boekjes uitkomen van Forte uitgevers, neem maar eens een kijkje op de website ! Binnenkort wat meer over een ander leuk nieuw uitgekomen boekje!


onze haakwerkjes van 2 dagen signeer/klets sessie

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je boekje! Ik heb in Zuidhorn op school gezeten (woonde in Oldehove) en ik woon nu in de gemeente Tynaarlo. (Zuidlaren) Toevallig toch? Heel veel succes met je boek, ik hoop en verwacht dat er veel van verkocht worden!
    x Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Aafke!! dat is inderdaad wel toevallig allemaal ;-)

      Verwijderen
  2. Wat leuk, gefeliciteerd met je boekje.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen