maandag 25 februari 2013

Rainbow tree!

Het begon zaterdag allemaal met een regenboogbal...maar, wat moest ik daar nu van maken? Tijdens een surfsessie kwam ik er al heel erg snel achter dat dit het moest worden, een regenboogboom van Vendula !
Ze is absoluut een van mijn favoriete ontwerpsters, zo kleurrijk! en kraaltjes he ;-)

Gisteren had ik helemaal niets op de planning staan en ik heb dan ook de hele dag heerlijk gehaakt!
Met dit als resultaat:    

Vandaag heb ik de rainbowtree verder opgepimpt....Deze krijgt een mooi plekje zodat ik er vaak naar kan kijken want ik word er heel erg blij van!



11 opmerkingen:

  1. Wow, heel mooi! Volgens mij kwam ik m tegen op pinterest.
    Ik ga meer van deze ontwerpster zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je op Vendula klikt in mijn bericht ga je naar haar ravelry pagina ;-)

      Verwijderen
  2. WAt is ie gaaf, helemaal super! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is mooi zeg had het patroon ook al gezien op etsy superleuk.
    Groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt..ziet er vrolijk uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat geweldig leuk gemaakt en fantastische voorjaars kleurtjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen