donderdag 14 februari 2013

Happy Valentines Day !

Ach, ik doe niet aan valentijnsdag, ik heb mijn grote liefde immers al in de pocket! Maar hartjes....blijven leuk!! Happy valentines day!

Dit hartje vond ik bij Akelein...Het randje vasten eromheen heb ik iets anders gedaan: 2 vasten in 3 steken van de boogjes, 3 vasten in de punt van het hart.

Haak er 2 en leg de harten nu met de verkeerde kant op elkaar, haak ze vervolgens aan elkaar vast ; je kunt alleen de binnenste lusjes haken, je kunt een kreeftsteek eromheen haken (vasten maar dan van links naar rechts) of een leuk pikootje: vaste, 2 lossen, vaste in elke steek (haak door 4 lusjes) .

Haak in het midden een ketting van 6 lossen en zet die vast met een hv, zo kun je er een sleutelhanger of tashanger van maken.
Voor het einde beetje vulling erin...klaar!


gehaakt met haaknaald 3 en Rio rood

3 opmerkingen: