vrijdag 22 februari 2013

freubeldagje!

Ik vond toch zo'n leuke tutorial op het wereldwijdeweb!
 Ik dook in mn kast en vond een blok met papier van de (I LUF de) Action . Waarom ik die altijd koop weet ik niet, want ik maak geen kaartjes, maar ik vind de ontwerpjes altijd zo leuk, helemaal als er glitters opzitten! En vandaag kwam het zomaar van pas. Ik heb een blaadje dubbel gevouwen en er een hart uit geknipt, vervolgens met de gaatjes tang (kleinste stand) rondom gaatjes gemaakt (even doorprikken met een stopnaald) en rondom gehaakt volgens deze tutorial. Zo leuk! ik wil een hele slinger maken met allemaal verschillende kleurtjes en verschillende patroontjes!
De voor en achterzijde zijn hetzelfde, doordat ik het hart uit een dubbel gevouwen blaadje had geknipt.


Fijn weekend allemaal!

15 opmerkingen:

  1. Leuk!!
    Mooie link ook.
    Succes nog met de rest!

    Groetjes Hitsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige slinger. Deze staat op mijn TO-DO lijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Heb dat papier ook, wat een gaaf idee. Tnx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat heb je heel mooi gedaan, super leuk !

    liefs, ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk en vrolijk! En als je de hartjes eerst nog lamineert, dan kun je ze ook nog buiten hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en inspirerend.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik koop die blokken ook altijd en weet het ook nooit, haha. Nu dus wel! Leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan, leuk papier ook. Hier alleen jammer genoeg geen action in de buurt, ze hebben idd vaak leuk knutselspul voor weinig geld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een top idee, ik heb die blokken ook wel vaak even in de hand als ik bij Action ben en denk dan ook tja wat moet ik hier mee. Ik vindt de patroontjes van die kaarten ook heel leuk en mooi en doet me aan de Tilda stoffen denken. Maar dit is een briljant idee om een leuke slinger te maken gecombineert met het haken. Ik ga deze tip ook aanbevelen op de ACtion fan facebook en natuurlijk pin ik hem op pinterest.
    Groetjes ut Ljouwert Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee. Gaat vast een mooie slinger worden. En ja dat papier van de Action is om bij weg te kwijlen en zo zie je......wie wat bewaart heeft wat en het komt altijd wel een keer van pas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen