donderdag 31 januari 2013

Knuffeldoekje

Op de blog van Jolanda vond ik een geweldig leuk knuffeldoekje met een konijn! Ik heb voor andere kleuren en garen gekozen, maar wat een scheetje...Klik hier voor het (aangepaste) patroon van Jolanda.


en met, vind ik,  het mooiste paarse garen (Phildar, Phil no3, Violet) kwam Barbabella tot leven op mijn haaknaald! 
inclusief roze oogschaduw, parelketting en bloemenkrans om haar knotje :-) Wel jammer dat ik geen minispiegeltje had...Als patroon kun je het uilskuiken gebruiken, waarbij je, wanneer je het hoofd hebt verminderd naar 6, weer vermeerderd naar 12 , 2 toeren 12v en weer minderen naar 6. Zo krijg je het knotje....

Ook leuk om te melden is dat ik een samenwerkingsverband ben aangegaan met Kossie's Design, zij borduurt, ik haak, samen maken we nu kraamsets ! Klik HIER maar eens voor onze eerste setjes


5 opmerkingen:

  1. Ziet er allebei geweldig uit!
    Mooie kleuren, vooral dat paars! Heerlijk garen, werk ik ook veel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje wel Corine...Binnenkort verkrijgbaar in mijn webshop! Ik ben helemaal blij, Phildar heeft zoveel mooie kleuren die zo mooi aansluiten op Catania! Vooral de petrol, die ik zo gezocht heb!! Die zit gewoon in mijn assortiment nu! whoehoeeeettt!!

      Verwijderen
  2. Wat kan jij toch mooie knuffels creëren met je haakpen. Das steeds weer genieten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen