donderdag 17 januari 2013

een gewone donderdag...

Vandaag ben ik maar eens bezig gegaan met mijn bolletjes katoen...ik heb gewoon teveel voor mijn curverbak en het werd een chaos. Ergens (ik geloof op facebook) las ik dat iemand haar garen bewaarde in een cd kast. Goh, die heb ik ook nog op zolder staan! Ja....ik heb best veel garens.....;-) Ik ben nog niet overtuigd of dit handig is, maar het staat wel grappig ...
 Ondertussen ben ik een kraamcadeautje aan het haken, een uiltjes-kinderwagenspanner. Het patroon is afkomstig van MatawiesCreas, en het leuke is dat ze met haar patronen een goed doel steunt. Je vindt allerlei leuke patronen hier.
 Fijne donderdag!

9 opmerkingen:

  1. Je bolletjes staan erg leuk zo!!! Ik wil ook nog eens een andere oplossing voor m'n bolletjes...deze ga in onthouden. Maar dan stof en zonlicht vrij :o)

    Het uiltje is schattig! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Fijne dag nog! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oja dat zag ik bij moos... jij hebt ook véél bolletjes en het staat wel erg leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dat leuk zo! Ik heb mijn bolletjes in een paar kleine cd-kastjes op mijn slaapkamer staan. Zo word ik iedere morgen wakker met uitzicht op die vrolijke kleurtjes! Ik vind het echt superhandig, ook voor het bij elkaar uitkiezen van de kleuren.
    Schattig uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. word je toch maar mooi elke dag vrolijk wakker! ik heb toch altijd eerst een uur met koffie nodig voordat ik uberhaupt iets werkelijk zie ;-)

      Verwijderen
  4. leuk uiltje,lijkt mij niet zo van die bolletjes ziet er leuk uit dat wel,maar ik denk altijd praktisch dus stof,ik heb ze in doorzichtige dozen van de ikea en action,droom is nog om te per kleur te hebben misschien ooit,

    groetjes mingle-mangle

    heb je boekje bij onze site gezet, beetje reclame ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk die bolletjes !! ook handig maar niet stof en zonlicht vrij helaas.
    ik doe alles ook in doorzichtige dozen, daar kan ik er geen genoeg van hebben haha :-)

    kuefsm Ellen

    BeantwoordenVerwijderen