donderdag 20 december 2012

Fijne feestdagen!

Joyeux Noël a tous(tes) ♪♫♪ Merry Christmas to all ♪♫♪ God Jul ♪♫♪ Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun ♪♫♪ Nadolig Llawen ♪♫♪ Feliz Navidad ♪♫♪ Buone Feste Natalizie ♪♫♪ Zalig Kerstfeest ♪♫♪ Nollaig Shona Dhuit ♪♫♪ Fröhliche Weihnachten ♪♫♪ Hristos se rodi ♪♫♪ Pozdrevlyayu s prazdnikom Rozhdestva is Novim Godom ♪♫♪ Nollaig chridheil agus Bliadhna mhath ùr! ♪♫♪ Nollaig chridheil huibh ♪♫♪ Wesolych Swiat Bozego Narodzenia ♪♫♪ Bon Nadal ♪♫♪ Tezze Iliniz Yahsi Olsun ♪♫♪ Nedeleg laouen na bloavezh mat ♪♫♪

6 opmerkingen:

  1. Jij ook fijne feestdagen! Leuke hangers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje marmarel. Leuk zijn ze he! de slingers zijn niet van mij, ik had geen tijd meer voor een leuke zelfgemaakte kerstgroet, dus ik heb nu voor de makkelijke weg gekozen ...google ;-)

      Verwijderen
  2. Zelf gemaakt of zelf gevonden, maakt niet uit! Erg leuk plaatje :-)
    Fijne feestdagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne feestdagen en een spetterend 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi ik kwam je tegen op google zoeken met die leuke raamhangers, ben gelijk volger geworden lijkt me leuk
    Tineke (bollies53blogpot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Tineke, leuk dat je me gaat volgen! Groetjes!

      Verwijderen