maandag 17 december 2012

eindejaarsspurt!

Na 2 drukke dagen in de oude gevangenis de Blokhuispoort in Leeuwarden nu richting het einde van 2012...Volgende week zijn we lekker een weekje naar Engeland, op bezoek bij mijn broer en gezin. We hebben er zin in! Deze week lekker aanrommelen, geen dikke plannen meer en alleen maar genieten....Als uitsmijter van 2012 wil ik mijn nieuws met jullie delen, ik heb erg lang mn mond moeten houden, maar nu dan mag ik  vol trots vertellen.....dat ik in het voorjaar van 2013 mijn eigen boekje uitgebracht ga krijgen! Uitgeverij Forte was enthousiast over mijn haakwerk en ik heb gepoogd een tiental leuke projecten te bedenken, met tips en trucs om meerdere dingen van 1 patroon te kunnen maken! Ik werk graag met kralen, die komen er dan ook goed tot hun recht in dit boekje, net als het versieren van haakwerk met lintjes en knoopjes. Ik hoop hiermee de fantasie te prikkelen zodat de lezers zelf leuke kleurrijke dingen gaan maken. Ik ben er enorm trots op!


Het boekje komt uit rond 1 maart 2013.

Hele fijne feestdagen en tot volgend jaar! 

11 opmerkingen:

  1. Ow, dat ziet er veelbelovend uit, die kralen heb ik pas gehaakt maar zoals ik het hier zie, daar had ik dus nog niet aan gedacht. Geduld tot maart 2013 dus.... het is iets om naar uit te kijken (zeker voor jou). Fijne feestdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jemig dat ziet er fantasctisch uit zeg

    maar eerst lekker genieten in engeland

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!! Super!!!!
    En ook spannend zeg...zal het begin maart in de gaten houden.

    Fijne week in Engeland! Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De voorkant ziet er al prachtig uit, je maakt ons nieuwsgiering.

    Veel plezier in Engeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, Margriet wat ontzettend leuk en hij ziet er mooi uit!!Wat spannend en nu moet je nog zo lang wachten ;-)Gefeliciteerd hoor!!Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd,ik ben zeer benieuwd!veel plezier in Engeland!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow..dat is echt wel iets om trots op te zijn! Cool zeg!
    Ben benieuwd naar je boek!!!

    groetjes van Jirska

    mijnhobbyhervonden.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaf zeg dat je je eigen boekje mag uitgeven. Ik ben heel benieuwd. Kunnen we hem bij jou kopen? Geniet lekker van je weekje vakantie. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk zeg, profiiat! Hij gaat meteen op m'n verlanglijstje want de voorkant spreekt me al heel erg aan :))

    Veel plezier in Engeland!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je eigen boekje, toppie hoor :)
    Komt ook op mijn lijstje te staan !

    Gezellige, creatieve en fijne dagen en een
    goed begin van de vakantie, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk je eigen boek!
    Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen