maandag 26 november 2012

November en december drukte!

Afgelopen vrijdag stond ik op de winterfair-braderie in Zuidhorn. Het was gelukkig droog vanaf half 3 en het was bere gezellig!
en zo zullen er nog een paar volgen, deze en volgende maand.

Ook heb ik een paar opdrachten gehaakt, nu nog 1 telefoonhoesje en dan weer eens lekker voor mezelf aan de haak!

Hebben jullie het schattige konijntje van stipenhaak al gezien?? Zo leuk!!
Dit zijn mijn varianten geworden, gehaakt met haaknaald 2 en Catania Color (de rode) en Rio Multi (de blauwe):

Zo wil ik wel een hele roedel maken! wat een onwijs leuk patroontje! Het haakt zo heerlijk weg...Ik heb er een rammelbal in gedaan, zo heb je snel een leuk kraamkadootje! 

Tot slot...Volgende week mag ik eindelijke mijn leuke nieuws melden! Tot dan!



3 opmerkingen:

  1. Wat ziet de kraam er gezellig uit!
    Die beestjes zijn ook superschattig zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrr...wel koud zeker...haha.
    Je kraam ziet er mooi en gezellig uit. Je vlag en spandoek is gaaf!!!
    Ik hoop dat je de komende marken goede zaken zult doen.

    En ja...die konijntjes zijn erg schattig!
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga deze konijntjes ook 2 keer maken voor een collega die een tweeling heeft gekregen(jongen en een meisje)ik vergat telkens de kaart op de post te doen en inmiddels zijn ze onderhand 4 weken,dus die kaart gaat hem niet meer worden,nu dan maar 2 konijntjes met rammelbal haken en daar de kaart bij voegen en dan geven als ik haar weer op het werk zie,een erg leuk en lief patroontje inderdaad!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen