vrijdag 5 oktober 2012

leuke hobby en kerstmarkten!

Het leuke seizoen komt er weer aan; hobby- en kerstmarkten! ok het is nog maar oktober, maar je kunt het niet vroeg genoeg in je agenda zetten vind ik ;-)

Natuurlijk is er de Kreadoe, van 31 okt tm 4 nov in Utrecht, heerlijk slenteren langs vele, vele soorten "snoep"winkels, leuke ideeen opdoen, en met tassen vol spul weer thuis komen! Haakmaatje Annelies is jarig, dus dit is ons verjaardagsfeestje ;-) Mocht je nog willen stemmen op mijn blog, klik dan hier, elke stem is van harte welkom!! Mocht ik in de top 5 zitten, dan kan ik in elk geval een aantal kaarten onder mijn lezeressen gaan verloten!

In Leeuwarden vindt op 10-11 november de happening Holy stitch plaats; in de voormalige gevangenis Blokhuispoort, worden cellen ingericht als kleine winkeltjes en worden er allerlei handgemaakte dingen en materialen verkocht. Ik ga de bak in!
En in december ga ik nog een keer de bak in (15 en 16 dec) , dan vindt in dezelfde Blokhuispoort de kersthappening plaats! Vorig jaar trok deze happening zo'n 6000 bezoekers, en dat zal dit jaar zeker geevenaard worden! Hier de link van vorig jaar


Op 8 december zal ik ook nog aanwezig zijn op de kerstmarkt van Frank Tuinmeester in Noordhorn, een gezellige kleine markt in het tuincentrum, met allerlei leuke kramen. Ik zal workshops geven voor zowel volwassenen en kids, dus dat wordt vast een leuke dag!

Genoeg te doen dus! Leuke tips zijn overigens altijd welkom, ik zal ze graag met jullie delen! 
En nu, weer rap verder met mn haakwerk, zoveel te doen met zo weinig tijd! 
Fijn weekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten