maandag 29 oktober 2012

Kersthaaksels !

Op 10 en 11 november vindt de Holy Stitch plaats in de voormalige gevangenis de Blokhuispoort te Leeuwarden. Alle cellenblokken worden dan omgetovert tot kleine winkeltjes, waar van alles op het creatieve vlak te zien en te koop is. Een aanrader dus! Ik heb afgelopen weekend dan ook benut om hiervoor eens flink wat kerstballen en kerststerren te haken. Al met al is het een gezellig en fleurig geheel geworden! 

Het haakwerk is gebaseerd op bestaande patronen waar ik mijn eigen draai aan heb gegeven. AtergCrochet is zo'n inspiratiebron, kijk maar eens in haar Etsyshop en laat je verleiden door al dat moois! 

6 opmerkingen:

  1. dit ziet er enorm gaaf uit ♥
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! ik word er zelf ook wel heel erg blij van! en...ik ben nog lang niet klaar :-))

      Verwijderen
  2. Prachtige kunstwerken! Ikkomlangs;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww lijkt wel een indiase winkel.. wat een leuke kleurtjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen