woensdag 10 oktober 2012

Kerstballen! en...wedstrijd!

Ik ben helemaal into het kerstballen haken! Ze worden zo leuk! Met rocailles (6/0) en ander glinsterspul maak ik ze helemaal af! niet alleen leuk voor in de kerstboom straks, maar zeker zo leuk om er een paar aan een tak voor het raam te hangen.  Het patroon vindt je HIER 


Ik ben ook erg benieuwd naar jullie creaties! Ik zou daarom graag een foto van jouw gehaakte kerstbal willen ontvangen. Alle fotoos zullen op mijn blog geplaatst worden en op 28 november 2012 zal ik dan met een select gezelschap in mijn "haakcafe" de mooiste kerstbal kiezen! De winnares mag 3 bollen Catania of Rio katoen (uni) uit de webshop kiezen! Veel haakplezier en veel succes ;-)

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je Jenneke!Is enorm leuk om te doen, ik ben er inmiddels verslaafd aan ;-)

      Verwijderen
  2. Heb vorig jaar kerstballen gehaakt echt behoorlijk veel.
    Het is een leuk gezicht ! ben er trots op :-)
    leuk blog is dit, blijf ik zeker volgen.
    Hartelijke groetjes, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen