donderdag 20 september 2012

whoehoeee!

Whoehoeeeee!!! Gisteren kreeg ik onderstaand bericht in mijn inbox!! ik zou het ontzettend leuk vinden wanneer jullie op mijn blog gaan stemmen, want natuurlijk wil ik heel erg graag winnen! klik HIER om meteen naar het stemformulier te gaan! Mocht ik in de top 5 uitkomen, dan verloot ik 10 kaarten onder jullie, mijn trouwe volgers!! Alvast bedankt dames!! Hartelijke groet, Margriet Zijlstra

"Beste blogger,

Gefeliciteerd! Jij bent een van de 25 genomineerden van de KreaDoe CreaBlog-wedstrijd. Nu je zo ver bent gekomen is het natuurlijk zaak om ook de top 5 te halen!

Tot 14 oktober kunnen mensen op jouw blog stemmen, dus zet je hele netwerk aan het werk om dit te voor elkaar te krijgen. Tweet, Post, Facebook etc. er maar op los en laat iedereen ophttp://www.kreadoe.nl/Bezoeker/CreaBlog-Wedstrijd.aspx zijn of haar stem uitbrengen.

We vinden het zelf ook ontzettend spannend welke 5 blogs er straks met de prijzen vandoor zullen gaan en willen je vast veel succes wensen!

Met vriendelijke groet,

Het KreaDoe 2012-team"





7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!
    Helaas heb ik gisteravond mijn stem al weggegeven...sorry!
    Succes...spannend hoor!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeeeeee dinaz toch!! ;-) hoop dat het lukt zonder jouw stem! wel flink duimen he!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat leuk voor je. In het bericht van Dinaz maak ik er dus uit op dat je maar 1x kunt stemmen?
    Jammer, er zijn nog wel een paar blogs waar ik op zou kunnen stemmen. Maar bij deze krijg je mijn stem.
    Spannend.....

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Ik zal ook meteen ff stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen