donderdag 13 september 2012

KreaDoe !


2,5 jaar geleden bedacht ik dat de gasten op mijn trouwdag een leuk blijvend iets mee naar huis moesten nemen, een gezellig dingetje wat zou doen herinneren aan een gezellige dag. He werden 40 gehaakte corsages! Roze/rood voor de meiden, blauw/groen voor de boys en voor de kids uiteraard iets met kralen erbij want dat is al 35 jaar mijn passie....Ik was op slag...verslaafd!

Na 100 verschillende bloemetjes gehaakt te hebben voor een sjaal, (wat uiteindelijk een tafelloper werd), ben ik alles wat maar los en vast zat , gaan haken. Van het een kwam het ander; "oooo wat een leuke pop!"werden haakopdrachten, "kun je ons niet leren haken",werden haakworkshops, "kun je ook aan die of die kleur katoen komen", werd een webshop, en als klap op de vuurpijl; "jij zou een boekje moeten maken!" en ook die droom gaat uitkomen volgend jaar! Hoe kan het toch gaan in het leven...En in wat voor een wereld ben ik terecht gekomen! honderden leuke blogs over creatieve dingen, mensen, uitspattingen. Wat wordt er een hoop moois gemaakt! Niet alleen hier maar eigenlijk over de hele wereld! Soms denk ik, het lijkt wel een sekte ;-) Maar wel een heerlijke sekte! Wat brengt dit een hoop kleur en fleur aan ons leven, wat is het leuk om complimenten in ontvangst te nemen over je zelf gemaakte item, wat is het leuk om te vernemen dat mensen dankbaar zijn als je iets weggeeft, en wat gunnen wij elkaar veel! Met een glimlach lees ik de commentaren, niet alleen op mijn blog, maar zeker op die van anderen!. Zou het niet leuk zijn wanneer we elkaar gaan zien op de Kreadoe dit jaar? Want dat ik daar heen ga dit jaar dat staat als een paal boven water! Elkaar ontmoeten, heel veel ideeën opdoen, met een tas vol heerlijke spullen weer thuiskomen... KreaDoe, 31 okt tm 4 nov.2012, Utrecht, I'll be there!

2 opmerkingen:

  1. nou wat enorm leuk zeg gehaakte corsages..zou hip zijn in de tijd van nu ook

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen