maandag 13 augustus 2012

komkommertijd? echt niet!

Ik weet het! Het is stil geweest hier op mijn blog! Ach, jullie zijn of waren toch met vakantie ;-)
Ik heb ondertussen niet stil gezeten! We hebben de afgelopen weken benut om onze garage te verbouwen tot een heus atelier! Ik ben nog druk met inrichten en opruimen bezig, maar ik laat jullie hier alvast het resultaat tot nu toe zien:






Ik heb een heerlijke werkruimte gekregen, een ruime tafel voor creatieve workshops en alle kleuren haakkatoen overzichtelijk ingedeeld in een aangepaste Ikeakast! Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik ermee ben! Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost, maar hubby en ik zijn een geweldig klusteam, zonder hem was dit allemaal nooit mogelijk geweest! Dikke kus voor mijn Bauke, de liefste man van de hele wereld!

Op 21 september hou ik "open huis" dus ben je in de buurt, wip gezellig aan (nadere info volgt zsm).
Waar ik ook blij mee ben zijn de bestellingen, die ik nu vacuüm verpakt verstuur; ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad en ben dus blij dat ik hierin geïnvesteerd heb! Het scheelt aanzienlijk in de verzendkosten!

Ik heb alle voorraden nu weer onder controle en zal aanstaande zaterdag met een goed gevulde kraam op het Creaspektakel in Kampen aanwezig zijn, ik heb er onwijs veel zin in! Mocht je langskomen, stel je dan graag voor! Ik vindt het leuk om je daar te ontmoeten!

3 opmerkingen:

  1. Gaaf!!!! Zo...dat ziet er heel goed uit!!!
    Oh...ben jaloers...wij hebben niet eens een garage..haha. Ik wens je heel veel plezier in je nieuwe atelier!!!

    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow gefeliciteerd en veel succes gewenst.

    Groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, serieus ... die kast .. :-O
    Tof!

    groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen