woensdag 22 augustus 2012

bezige bij!

Het lijf komt weer wat tot rust! Na alle verbouwingsperikelen, en daarna het leuke deel; het inrichten, is mijn atelier nu klaar voor gebruik! De eerste klantjes heb ik al mogen verwelkomen en de ooooh's en aahhhhh's zijn niet van de lucht. Wat ben ik er blij mee! en supertrots! Volgende maand gaan de eerste workshops van start, ik ben reuze benieuwd hoe mij en de dames het zal bevallen!


Afgelopen zaterdag stond ik in de zinderende hitte op het Creaspektakel in kampen. Petje af voor al die dames die in de hitte de markt bezocht hebben!! Want dat waren er (vooral 's-morgens) veel! Ik heb hele leuke gesprekken gehad, goed verkocht, en het was dan ook een groot succes! De Stentor heeft een leuk artikel geschreven, je vindt het hier
Marutska en de Quiltkoffer stonden tegenover me, dat was gezellig, Maria ken ik van haar Zpagetti workshops in Leeuwarden. De quiltkoffer is van haar zus...


Heb ik dan ook nog tijd om te haken? Ja! dat heb ik! en wel met een heel erg leuk doel! Maar daarover een andere keer meer! Er staat alweer een ontzettend leuk project voor mij op stapel, waar ik nog een berg werk voor moet verzetten, maar dat het leuk wordt is wel zeker! En met mijn prachtige werkplek gaat dat helemaal lukken!

3 opmerkingen:

  1. Ik had zo graag naar Kampen willen komen, maar helaas ging dat feest voor mij niet door.

    Ik ben nog steeds erg jaloers op je geweldige werkplek...hij is echt heel mooi!

    Ben benieuwd naar je haak-project.

    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whooow Karin,die is prachtig.Ben er hardstikke jaloers om.En de prachtige kleuren yummie yummie yummie.
    Vind meer
    Kindersieraden
    Kinderarmband
    Armbandje baby


    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben je ook gaan volgend margriet..en wat een kicken workshop ruimte heb je. (ben jaloers.)

    BeantwoordenVerwijderen