woensdag 25 juli 2012

Crea Spektakel te Kampen !


Dames ! Hou 18 augustus vrij in je agenda! Op die dag organiseert het Hobbyjournaal namelijk het Crea Spektakel in Kampen! Je vindt er meer dan 60 kramen waar vele (nieuwe) hobby's worden gepresenteerd en gedemonstreerd! Je vindt HIER alle informatie van het Hobbyjournaal. Ik zal aanwezig zijn met alle kleuren Catania, Catania Color, Rio, Rio Multi en Victory garens, en al het andere haakspul! Ik zou het leuk vinden om je daar eens te ontmoeten! 

4 opmerkingen:

  1. (Je HIER link werkt (bij mij) niet...)

    Ik hoop ook even langs te komen, lijkt me wel leuk. Is maar een half uur rijden...
    Hoewel wij onze zaak ook open hebben moet ik even kijken of het lukt!

    Ik wens je in iedergeval goede zaken toe! En veel plezier natuurlijk!!!

    Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje, link is aangepast! mocht je komen, en je komt voorbij mn kraam, wel even zeggen dat je Dina bent, ok ??!!
      :-))

      Verwijderen
  2. Jammer nogal een eind uit de richting voor ons. Veel succes met verkopen in het bijzonder het Victory garen, dat vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh waarom is dat zooo ver weg van mij uit(woon tegen Eindhoven aan',lijkt me heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen