zaterdag 9 juni 2012

Drukte in Saprkelz Creatief land!

Een heel saai berichtje zonder foto's ! 

Gisteren was een leuke dag, want, ik stond, heel spontaan gevraagd, op het textielfestival in Warffum. De Noorderlingen kennen vast het fenomeen op Roakeldais, en trouwens, dat is een internationaal dansfestijn, dus ook niet Noorderlingen kennen Warffum daar misschien wel van! Warffum is zeer actief en heeft zo ook het Quitlfestival georganiseerd (nog tm zondag) met een daarbij behorende textielbeurs; er is van alles te vinden op het gebied van creatieve en handwerkhobby's ! Erg leuk, dus mocht je morgen nog willen struinen tussen de garens en stofjes, dan kan ik je deze beurs van harte aanbevelen! 

Vandaag, zaterdag stond in het teken van een zussendag; ik heb een workshop haken gedaan met 12 zussen (waarvan 3 schoonzussen). Echtgenoot was ingezet in de catering, dus we hadden een zeer geslaagde lunch erbij. de zussen waren door het dolle heen en zijn allemaal weggegaan met een hele leuke sleutelhanger met zelfgehaakt bloemetje, lint en kralen. een leuke herinnering van een gezellige dag! 

nu gauw alle administratie bijwerken en dan de oranje muts op! 

Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Ik woon in het noorden maar Warffum is toch nog iets te noordelijk voor mij. Fijne dag gewenst!!! Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha grappig, mijn man heeft nog de finaciën gedaan tijdens de voorstellingen van Op Roakeldais! Nu wonen wij in Friesland dus dat doet hij nu niet meer. Leuk dat je ook uit die hoek komt!
    Ik vind dat je een heel leuk blog hebt, Margriet. Fan nummer 106 dient zich aan!!!
    Groetjes van Nicole
    En oh, ik ga ook die kralen proberen te haken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen