donderdag 24 mei 2012

Nieuwe hebbedingen!

Dit is uitstekend haakweer! Ik zit dan wel niet graag in de zon, maar onder de magnoliaboom, in de schaduw is het heerlijk toeven. En met deze hitte kun je dan toch niet veel anders doen dan rustig blijven...en haken ;-)
Met dit haakpatroon kun je alle kanten uit! Ik ben nog lang niet klaar met harten haken!

De harten zijn leuk voor aan een deur, of een kastje





donkergrijs en roze, het blijft een prachtig ecombi!

 In mijn mand met freubeldingetjes-waar-ik-nog-es-iets-mee-moet-doen lag dit slapende popje, die eindelijk gepimpt is en klaar voor een trip naar een nieuwe eigenaresse, groot of klein, we zullen het zien... Ook vond ik nog een hart voor in de serie sleutel- of tashangers

4 opmerkingen:

  1. Leuk ! Je hebt al een mooi assortiment.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die harten zijn leuk en makkelijk om te haken, heerlijk in het zonnetje,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te zien dat je mijn patroontje enthousiast gebruikt!
    Groetjes,
    BeaG
    http://www.BeaG.etsy.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja erg leuk om te maken, en een heel leuk kadootje! We gaan volgende week naar frankrijk, ik hoop lavendel mee te kunnen nemem, dan ga ik er lavendelzakjes van maken!

      Verwijderen