maandag 16 april 2012

Nieuwe workshops!

Afgelopen zaterdag stonden Annelies en ik op de 2e baby en zwangerbeurs in Niekerk. Het was een kleine beurs met 19 stand(tafel)houders. Wij hadden toch wel een gezellige tafel vind ik! Helaas viel de verkoop wat tegen, maar 30 april ga ik weer in de herkansing op de altijd goedbezochte en zeer gezellige Oranjemarkt in Zuidhorn! Ik sta in de Hoofdstraat, en dat is een mooie plek, zo tussen de DA en de juwelier in dacht ik zo!

Mijn hoofd loopt over van plannen! Ik ben van alles aan het uitwerken , zo heb ik een zustersdag in juni met 12 (schoon)zussen. Hier zitten ervaren haaksters bij en beginners. Dus dit vergt even wat voorbereiding. Maar leuk wordt het wel! En de dames krijgen zelfs een lunch geserveerd!

Ook ben ik gevraagd om een serie workshops in het najaar te verzorgen voor de Vrouwen Van Nu in Zuidhorn; ook daarvoor ben ik nu al druk bezig een plan uit te werken, heb ik ook erg veel zin in! Volgende week met de dames in overleg....

Dus je merkt , ik zit niet stil, maar heb daardoor niet zoveel tijd voor nieuwe haakprojectjes! Wel heb ik inmiddels de workshops haken uitgebreid met een paar leuke workshops voor gevorderden of voor de dames die na de basis verder willen. je leest er alles over op mijn website... Tot de volgende keer maar weer!

2 opmerkingen:

  1. leuk zeg dat je zoveel met je hobby kunt doen, ben jaloers op je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Jirska, dat is een geluk bij een ongeluk; ben mijn baan kwijt geraakt! dus dat probeer je eens wat he ;-) Nu nog zien dat ik er een salaris uit kan halen! Maar in elk geval: het geeft me zoveel energie!

      Verwijderen