maandag 23 april 2012

Lentetasje !

Ik heb het echt eerst zelf geprobeerd, maar kwam niet tot het leuke tasje wat ik had gezien op Etsy, van Vendula, een Tsjechische haakwonder-mevrouw.

Haar stijl is een beetje patchwork-achtig, helemaal leuk! Dit tasje behoorde al een hele tijd tot een van mijn favorieten, dus uiteindelijk heb ik haar patroon gekocht, via Ravelry (op Etsy kun je bij haar alleen betalen met PayPal, en aangezien mijn account daar eens gehackt is, ben ik daar geen voorstander van) Ik ben zeer tevreden over het resultaat!
 
 ik hou zo van die extra details zoals kraaltjes en hangers!!

6 opmerkingen:

  1. Ja wel wennen zeg dat nieuwe blog gebeuren!Vond het oude veeel fijner....maar goed het went wel weer.Wat een ontzettend leuk en lief tasje zeg!Super!

    gtzz
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk tasje! En eh, nieuwe blog gebeuren? Ik zie niet zo 1,2,3 wat er veranderd is. Moet je me dan maar 's laten zien. Misschien zat ik al in een nieuwe omgeving omdat ik pas in januari begonnen ben?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die tasjes, jammer dat onze meiden die leeftijd niet meer hebben daar voor.
    Maar ik vind ze prachtig.

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. moah....langer hengsel eraan....dan neemt dit meisje van 43 het tasje ook gewoon mee op stap hoor ;-))

      Verwijderen
  4. Wat een schattig tasje dit. Ik had het patroontje ook wel gewild maar ik begrijp geen snars van paypal;-)

    BeantwoordenVerwijderen