zaterdag 21 april 2012

even wat anders !

Zo, dat is een binnenkomer! Blogger heeft de hele layout veranderd! Maar zien waar dit toe leidt...;-)
In elk geval, vandaag was ik even toe aan wat anders! Ik ben een fanatiek Pinterest gebruikster; je doet daar de meest leuke ideeën op! Ondanks dat haken nu toch wel een grote passie is, ben ik ook een fervent sieraden maakster! Dat schiet er alleen nu wat bij in...Gelukkig vond ik via Pinterest een geweldige foto tutorial voor een leuk armbandje. Ik werk veel met rocailles (ik geef ook workshops voor kids, waar ik de wat grotere rocailles voor gebruik) dus dit was appeltje/eitje! Je vindt de foto tutorial hier

Een leuk en eenvoudig maar heel sierlijk armbandje! leuk voor jezelf, of om kado te doen!

3 opmerkingen:

  1. Oh, deze armbandjes zijn helemaal leuk! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Kaar, daar valt mijn mond van open.Dat heb je weer prachtig voor mekaar.Mag je reuze trots op zijn.
    Vind meer
    Kindersieraden
    Kinderarmband

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp je reactie niet helemaal? Groetjes Margriet

    BeantwoordenVerwijderen