maandag 19 maart 2012

Willemijns lente look!

Het moest ervan komen...it had to be done! Een eenmalige aktie (denk ik;-)) maar het staat haar echt heel erg schattig!
Het patroon vond ik hier.  In het katoen en met haaknaald 3 werd het net te krap; ik heb de opzetketting weer losgehaald en de steken die daarop zaten geregen zodat ik niet weer helemaal opnieuw hoefde te beginnen. Toen bedacht ik dat er maar een mooi randje op moest zodat je de lelijke onderkant niet meer zag, en dat was een prima idee, het werd zo net een jurkje ;-) Ondanks dat Willemijn wat sip kijkt vond ze het niet erg (mopsjes kijken trouwens altijd erg sip....komt door de rimpels denk ik); ze speerde met veel bravour ermee door de tuin!

2 opmerkingen:

  1. Hi,hi, je hebt je er toch aan gewaagd maar het is een mooie meisjes-outfit geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig, en ze is er echt voor gaan zitten voor de foto!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen