zaterdag 31 maart 2012

aan de haak...uit een boek!

Ik ben bevangen door babyspul haken..zou dat komen door de baby- en zwangerbeurs op 14 april in Niekerk?
Ik moet zeggen dat het patroon van Saartje muziekschaapje uit het boekje van Annemarie Arts dan ook wel uberschattig is! Dit is mijn Saartje geworden:
(Met dank aan Lammy voor het (Aldi) bolletje breigaren) Deze gaat natuurlijk mee naar de beurs in de hoop dat ze een nieuw mini-baasje krijgt ;-) 

Ook uit een boekje van Brenda Smits (gehaakte applicaties) heb ik iets gemaakt; in dat boekje staan ook hele leuke dingetjes! 
Superduidelijke uitleg in beide boekjes, dus ook als je nog niet zo bedreven bent, zijn dit aanraders. 

De webshop is ook weer aangevuld met leuke haakspulletjes zoals ; rammelkralen en schijfjes, muziekdoosjes en zakjes met reststukjes vilt. mocht je nu iets zoeken en ik heb het niet in de webshop, mail me gerust, dan ga ik op zoek voor je!  Fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Super je schaapje die staat hier ook nog op de verlanglijst
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Zahra, vooral het harige deel is lastig, maar hij is goed gelukt!

      Verwijderen
  2. ontzettend leuk zeg...
    Je hebt trouwens een hele blog, ik kom er via via op maar ik ga je volgen,
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk om te horen Hanneke, en van harte welkom !

      Verwijderen